1. Időpont egyeztetése 

Bejelentkezéseidet személyesen, telefonon, keresztül vagy online felületen is megteheted, ez teljesen személyfüggő, kinek mi a kényelmes. Én személy szerint bárhol elérhető vagyok – hívás, SMS, e-mail, online bejelentkező felület... Sokszor nem tudom felvenni munka közben a telefont, nem tudok azonnal válaszolni az üzenetekre, de amint szabad vagyok, keresni foglak! 

 

2. Érkezés időben 

Kérlek, mindig érkezz pontosan! Késés esetén mindig telefonálj, tájékoztass Engem is! Ha mégis késel, azt az időt a Te programodból kell lecsípnünk, nem játszhatunk a következő vendég idejével. Az is előfordulhat, hogy már nem tudlak elvállalni, mert szoros az időbeosztásom, kérlek, ilyenkor legyél megértő! 

3. Időpont lemondása 

Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzaszóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudom az üres időpontot betölteni. Minden lemondott, nem igénybe vett időpont Nekem bevétel kiesés, miattad más vendégről mondok le. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 1 nappal előbb jelezd, hogy nem tudsz eljönni Hozzám. Vannak várólistás vendégek is, ha időben jelzel, gyorsan be tudok tenni valakit helyetted. Ha nem jelzel és nem jelensz meg, ’pótdíjat’ számolok fel. A pótdíj minden szakembernél opcionális, Vendégeim többsége egyet ért vele. A kezelés napján való lemondás esetén a bejelentett szolgáltatás 50%-át, lemondás nélkül 100%-át számolom fel. Természetesen ha valaki betegség miatt mond le időpontot, rá nem vonatkozik a pótdíj! Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, nem áll módomban többet elvállalni.

SZALON ETIKETT

​© 2018 Szekeres Bálint - Minden jog fenntartva  

Fotók és videó Gazdag Martin

Design juditdesign.com

Paks, Villany utca 4. 

Szekszárd, Mikes utca 24.

Tel: 06 20 442 9038